帰ってきた!魔女旅に出る〜ももの一人暮らし&研究日記〜

とある英語が苦手な女の子の一年間留学を記した、成長記録(のはず)観光、学習記録、ご飯まで。読者様と一緒に頑張る読む朝ドラ系ブログ。

魔女旅に出る〜もものサンタモニカ留学日記102日目〜

Hello from Santa Monica 

 

102days have been passed since I wrote a blog about studying abroad in Santa Monica.

 

Let's get started!

 

Today, the weather was so stormy. Suddenly it thundered and rained heavily.Moreover, I saw hail! I never seen it, so I was very surprised! I wanna stay home without going to school, but I saw a beautiful sign! I could see the rainbow near Santa Monica college! It was so amazing, and it gave me a brave. I could get a score of 90 percent in the quiz of accounting class and finish the assignment early.

I was so lucky today, and it was a wonderfu day.

 

 

ってな感じで102日目の日記でした!

 

今日ほんとにすごかった。行きたくなくなるぐらい笑笑

 

雨土砂降りで、雹まで降ってきちゃって。

でも今日雹というものを初めてみまして、大興奮。そとあとは虹も見られて大満足

f:id:momo_story:20191121224459j:image

 

なんか素敵なもの見られたから、小テストの点数いつもより良かったし、早く宿題終わったし。なんだか、とってもついてる一日だったなぁ

 

 

って書いてます。

知らないもの珍しいものに触れられてとても面白い1日でした。

 

いろいろ書くことあったけど、寝てしまったらこんな時間なので、短いですが、今日はこの辺で!

 

サンタモニカでは午前5時55分を回りました。今日も素敵な一日になりますように。サンタモニカから愛を込めて。